Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Fred Kade - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Fred Kade - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Fred

22 Maart 2013 | Nederland, Amersfoort

Even een klein verslag, nog steeds vanuit Amersfoort.
We hebben het idee dat niet iedereen van wie we een e-mailadres hebben gekoppeld, ook de meldingen krijgen dat we een nieuw verslag hebben toegevoegd.
Daarom is dit ook een kleine test.

Nog drie dagen. Woensdag na het werk begon dus echt onze vakantie. Die hebben we gelijk maar ingeluid met een etentje bij Zuiderzoet in Zeewolde, het restaurant waar Tim werkt. Zoals gebruikelijk weer gezellig en lekker gegeten, met een paar extraatjes van Tim.
Gisteren vroeg op; de auto moest naar de garage en ik had afgesproken die al om 8 uur te brengen. Lopend terug naar huis maar even langs de kapper gelopen. Met een lekker kort koppie begin ik mijn vakantie. Kan er zoveel mogelijk bruin worden want het is, op het moment dat ik dit typ, in Florida nog midden in de nacht maar het is er wel rond de 20 graden. En zonnig! Weer thuis de tuin lenteklaar gemaakt (hoezen van de tafel en de lounges) en het terras schoongemaakt. Marja was jarig dus 's middags het huis vol met kakelende tennisdames. Ben maar even gevlucht naar het winkelcentrum.
Vandaag nog de laatste aankopen doen en morgen nog een keer verjaardag vieren voor de familie. Gezellig!
Ook dan even met Tim de tijd afspreken hoe laat we weg gaan, ant we moeten om 7 uur al op Schiphol zijn.
Voor diegenen die ons helemaal willen volgen: we vliegen met Arkefly vanaf Schiphol volgens planning om 10.10 uur met vlucht OR 317.
Via de volgende link kun je de vlucht ook helemaal volgen: http://nl.flightaware.com/live/findflight/ We vliegen op Orlando Sanford (code SFB). De code van Schiphol is trouwens AMS.
Terugvlucht op 8 april 's avonds om 21.45 plaatselijke tijd vanuit Miami (MIA) met vlucht OR 318 en dan zijn we, als alles goed gaat, om half twee 's middags op dinsdag 9 april weer op Schiphol.

Vanaf maandagavond (voor jullie is het dan al dinsdagmorgen) de volgende aflevering en die komt dan uit Orlando!!

• 22 Maart 2013 - 12:30

Fred De Jonh:

Het begin is al goed begonnen met iedereen jaloers te maken met dat etentje bij Tim of de rest al niet genoeg is .Wij hopen dat jullie een hele fijne en een mooie reis zullen hebben.

Groetjes Jos en Fred.

• 22 Maart 2013 - 12:50

Secretariaat Chir. Henriette En Ties:

Van ons een goede Floridatrip toegewenst. Heel veel plezier en stuur wat zon hier naar toe........
    Henriette en Ties

• 22 Maart 2013 - 14:18

Helene Valkenburg:

Marja en Fred,
    Heel veel plezier in Florida. Jullie zijn echt het prototype van kinderen de deur uit en genieten!!
    groet helene

• 22 Maart 2013 - 17:58

Sylvia:

Marja en Fred

Mail is goed binnengekomen, heel veel plezier.
    Geniet ervan.

gr

Sylvia

• 24 Maart 2013 - 19:20

Lex:

Volg jullie met gepaste jalouzie. Heel veel plezier.

• 25 Maart 2013 - 18:16

Corrie: