Dag 4 Reisdag!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Fred Kade - WaarBenJij.nu Dag 4 Reisdag!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Fred Kade - WaarBenJij.nu

Dag 4 Reisdag!!

Door: marjaenfred

Blijf op de hoogte en volg Fred

01 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Even een snel versslagje vanaf Times Square. Het ontbijt is alweer achter de kiezen en vormt een mooi ondergrondje van wat waarschijnlijk wel een vermoeiende dag gaat worden. Het is kwart over 10 en over ruim een uur staat het busje naar het vliegveld voor de deur. We vliegen om kwart over drie vanaf JFK naar San Francisco. Bijna 7 uur vliegen en het tijdsverschil met New York is drie uur. Ofwel: de komende twee weken leven wij 9 uur later dan jullie thuis. Dus niet boos worden als je om 5 uur thuiskomt en er staat nog geen verslag op deze site. Dan wrijven we waarschijnlijk net de slaap uit onze ogen. Tot in San Francisco!

• 02 Juni 2011 - 08:37

Ties (collega Marja):

Leuk om jullie reis te volgen. Het is vandaag Hemelvaart en prachtig weer in Amersfoort. Helaas voor mij geen lang weekend. Geniet van alles wat je tegenkomt en sla het op in je geheugen (of usb card) en je zal later als jullie terug zijn genieten van jullie reisverslag. Groetjes Ties

• 02 Juni 2011 - 13:56

Frans En Lyda:

Hallo beiden,

Leuk jullie verslagen te lezen!
    Zeer uitgebreid hoor Fred.
    Wij zitten weer op een terrasje bij ons favoriete barretje naast ons vakantieadres in de Algarve. Heerlijk warm weer en heel veel zon. Wij genieten enorm en kunnen zo ook met jullie meegenieten.
    Wij herkennen veel dingen van New York. Veel plezier verder en goede reis verder.

Groetjes van Frans en Lyda