Het begint nu echt te kriebelen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Fred Kade - WaarBenJij.nu Het begint nu echt te kriebelen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Fred Kade - WaarBenJij.nu

Het begint nu echt te kriebelen

Door: marjaenfred

Blijf op de hoogte en volg Fred

26 Mei 2011 | Nederland, Amersfoort

Nog één dagje werken, de zaterdag kom ik ook wel door (moet nog naar Den Haag voor een honkbalwedstrijd) en dan begint het grote avontuur. Marja is morgen al vrij en tennist zaterdag nog haar laatste competitiepotjes.
De tafel in de kamer ligt inmiddels bezaait met reispapieren, gidsen, kaarten en folders. Het commentaar van Lianne daarop laat zich raden...
Voor wie zijn of haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en heel erg graag wil weten wat we de komende weken allemaal gaan doen, hier de link naar het reisprogramma op de website van Jan Doets:
(link even kopiëren en plakken in je browser).
En voor wie helemaal met ons wil meeleven, ook tijdens de vliegreizen: we vliegen zondag om 13.25 uur met vlucht DL 9348 naar New York (JFK) en komen daar om half 4 aan (krijg nou wat, naar de Canarische eilanden doe je er langer over, of maak ik nu een denkfout? ;-) ), woensdag 1 juni met vlucht DL 0127 van New York JFK om 15.15 uur naar San Francisco (zou ik dan al een iPad hebben?) en woensdag 15 juni met DL 9381 om 14.00 uur weer terug naar Schiphol). Daar komen we donderdagmorgen 16 juni (de dag dat we 37 jaar geleden verkering kregen!) om kwart over 9 's ochtends aan. En hoe laat we dan thuis zijn, hangt af van de grillen van de NS, want we gaan met de trein naar huis.

Tot ons eerste verslag (of eerder als ik nog zin heb).

• 27 Mei 2011 - 21:09

Sacha:

Het is een fantastische route.We hebben de hele route van Doets bekeken. (Zijn we trouwens vanmiddag geweest!) New York is geweldig, dus ga daar eerst maar lekker genieten. Zoek de glazenlift aan de buitenkant van een hotel en ga daarmee naar de top, prachtig!!

• 28 Mei 2011 - 06:52

Carry En Barend:

Wij lezen met plezier jullie eerste notities en we vinden het knap dat dat zo via internet is te regelen. Erg leuk. Vandaag al inpakken? (vergeet je paspoort niet!). We gaan jullie verdere reiservaringen zeker volgen. Morgen wensen wij jullie alvast een goede reis.

• 28 Mei 2011 - 09:45

Janja:

Marja en Fred heel veel plezier tijdens jullie vakantie.
    Met jullie site kom ik deze weken wel door, nu Gerard aan het fietsen is in Tsechie en Duitsland.
    Jullie verslagen zullen voor mij vast een feest van herkenning worden. Ik kijk er naar uit.
    Kom gezond en gelukkig weer terug.

• 28 Mei 2011 - 14:22

Sylvia:

Marja en Fred wat een leuk idee, ik wens jullie een hele fijne vakantie en ga de verslagen zeker volgen. Fred je manier van schrijven spreekt me wel aan, je broer kan er nog wat van leren.

• 28 Mei 2011 - 16:34

Corrie:

Hoi Vakantiegangers,
    Wij wensen jullie heel veel plezier op jullie tour door Amerika en gaan jullie zeker volgen, een hele goeie reis en groetjes van Jochem en Corrie

• 28 Mei 2011 - 20:23

Sonja Ipenburg:

De plannen zijn goed. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring in Amerika.
    Een goede reis en wij volgen jullie via deze site

• 29 Mei 2011 - 07:44

Frans En Lyda:

Ik heb net julliewebsite bekeken.
    Ziet er heel goed uit!
    Nogmaals een heel goede reis en genieten maar!
    We houden contact.

Groetjes Lyda