Voorbereiding - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Fred Kade - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Fred Kade - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: marjaenfred

Blijf op de hoogte en volg Fred

15 Mei 2011 | Nederland, Amersfoort

Nog twee weken en dan zitten we (om deze tijd) in New York!! We denken er al veel aan maar hebben voorlopig nog genoeg te doen om er niet de hele tijd aan te denken. Deze week maar even naar De Ontdekking, die mooie reisboekenwinkel in Amersfoort. Met de kadobon die ik van de kinderen heb gekregen met mijn verjaardag moet ik toch een paar mooie reisgidsen en een kaart kunnen scoren.
Ook eens even gekeken naar de shuttlebussen naar en van het vliegveld in New York en van het vliegveld in San Francisco. Volgens een tip op deze site is dat een interessante manier van vervoer tot voor de deur van je hotel. Wel duimen dat het de 29 ste (en de dagen erna) beter weer is dan nu want volgens mijn iPhone onweert het nu en blijft het de hele week verder regenen in The Big Apple. Maar wie dan leeft....